شرکت های دارویی و لوازم آرایشی

شرکت های دارویی و لوازم آرایشی

بعضی از شرکت های دارویی و لوازم آرایشی از محصولیاتی با ارزش به نام ژل رویال، پروپولیس و بیزواکس درون محصولات شان استفاده مینمایند در ادامه به کاربرد این محصولات با ارزش در و موارد استفاده از آن در شرکت های دارویی و لوازم آرایشی خواهیم پرداخت.

 

پروپولیس چیست؟

پروپولیس یا PROPOLIS ماده ای است طبیعی و غنی که توسط زنبور های عسل تولید میشود این محصول به علت طبیعی بودن کابرد گسترده ای برای شرکت های دارویی و لوازم آرایشی دارد و بسیاری از محصولات را میتوان از آن ساخت.

 

پروپولیس چیست؟

 

خواص پروپولیس چیست؟

این محصول ارزششمند خاصیت بسیاری در زمینه بهود و کمک به بهبود بسیاری از بیماری ها دارد همچون: زخم های پوستی، عفونت های باکتریایی، تقویت سیستم ایمنی بدن، تبخال، تبخال تناسلی، عفونت هلیکوبکتر، عفونت روده ای، برفک دهان، عفونت دستگاه تنفسی و عفونت واژینیت بسیاری مفید میباشد و میتواند در بهبود این بیماری ها به استفاده کننده آن کمک کند. به همین دلیل بسیاری از شرکت های دارویی و لوازم آرایشی در محصولاتشان از این محصول بهره میبرند.

 

 

موم یا بیزواکس چیست؟ 

بیزواکس از دیگر محصولات تولید شده به دست زنبور عسل میباشد. موم تازه تقریبا بی رنگ و شفاف میباشد اما پس از ترکیب شدن با گرده گل به رنگ قهوه ای در می آید. این محصول از نظر بو تقریبا بی بو میباشد و از نظر مزه نیز ته مزه عسل را میدهد.

 

موم بیزواکس چیست؟ 

 

خواص بیزواکس چیست؟

یکی از کاربرد های اولیه این محصول کاربرد در زمینه تولید شمع میباشد که تفاوت شمع های تولیدی که در تولید آن ها موم به کار رفته تا آن هایی که در آن موم به کار نرفته است در نوع سوختن، طول عمر بیشتر و نور بیشتر میباشد البته در این خصوص بعضی از افراد میگویند که از سوختن شمع های بیزواکس آرامش میگیرند که در این خصوص نمیتوان با صراحت نظری را مطرح کرد

از دیگر کاربرد های این محصول میتوان به کاربرد در ساخت وسایل هنری، تثبیت کننده رنگ، موم جراحی که در جلوگیری از خونریزی در جراحی کاربرد دارد، اپیلاسیون، ساخت چسب، آدامس و همچنین امروزه این محصول کاربرد گسترده ای در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی دارد زیرا به علت طبیعی بودن و بی ضرر بودن این محصول بسیار بهتر برای پوست میباشد نسبت به روغن ها یا ترکیبات نفتی در حال حاضر از موم در نرم کننده، برق لب، کرم دست و صورت، و سایه چشم، رژ گونه، خط چشم و محصولات مرتبط با مو بسیار کاربرد دارد.

 

ژل رویال چیست؟

ژل رویال یکی دیگر از محصولات زنبور عسل است اما این محصول همچون عسل نیست این محصول را زنبور های کارگر در حجم های پایین برای زنبور ملکه و لاور های زنبور ها تولید میکنند این محصول از نظر درمانی، تقویتی و زیبایی دارای خواصیت های فراوانی است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در صورتی که لارو های زنبور عسل 3 روز از این محصول مصرف کنند تبدیل به زنبور کارگر میشود و در صورت مصرف 5 روز تبدیل به زنبور ملکه میشوند. (زنبور ملکه از نظر اندازه و جرم تقریبا دو برابر زنبور کارگر میباشند.) همچنین از نظر طول عمر هم زنبور های کارگر نزدیک به 60 روز عمر میکند و ملکه 7 سال

 

ژل رویال چیست؟

 

 

کاربرد ژل رویال در شرکت های دارویی و لوازم آرایشی

از ژل رویال در درون بعضی از محصولات دارویی و آرایشی بهداشتی استفاده میگردد به خصوص در صنعت لوازم آرایشی یکی از لقب هایی که به ژل رویال میدهند داروی ضد پیری است. از دلایلی که این محصول را به عنوان محصولی ضد پیری مینماید این است که این این محصول موجب ساخت کلاژن در پوست میگردد که نتیجه آن مقاومت پوست در برابر اشعه فرابنفش است (یکی از عمده دلایل پیری پوست و افتادگی آن اشعه فرابنفش میباشد) به همین خاطر استفاده از ژل رویال در محصولات آرایشی موجب جوان سازی پوست میشود.

 

 

خاصیت های تایید شده ژل رویال از نظر سازمان غذا و داروی اروپا

در ادامه به خاصیت های تایید شده ژل رویال از نظر سازمان غذا داروی اروپا خواهیم پرداخت.

بهبود دهنده بیماری قلبی: استفاده طولانی از این محصول موجب کم شدن کلسترول و چربی در خون میشود که شما را از خطر حمله های قلبی و سکته باز میدارد.

بهبود عملکرد متابولیسم و تناسب اندام: این ژل باعث بالا رفتن متابولیسم بدن میگردد و نتیجه آن تناسب اندام میگردد.

احتمال ابتلا به سرطان را کم میکند.

عملکرد ذهنی را بهبود میدهد: این ژل برای افراد سالمند به شدت مناسب میباشد و ضد آلزایمر نیز میباشد.

 

 

ویتامین‌های ژل رویال

ژل سلطنتی یا رویال غنی از ویتامین های B2، B7، B3، B1، B9 میباشد.

 

 

بهترین نوع ژل رویال

بهترین نوع ژل رویال، ژل رویال بهاره است و یا به عبارتی دیگر ژل رویالی که در فصل بهار گرفته میشود بهترین نوع ژل رویال میباشد.

از نظر طعمی هم ژل رویال طعمی ترش با اندک مزه ای شیرین دارد و بوی آن هم ترش و تیز است.

 

بهترین نوع ژل رویال

 

 

فواید ژل رویال برای مردان

در تحقیقات و مطالعاتی که در دانشگاه پزشکی مشهد بر روی گروهی از مردان که از ژل رویال استفاده کرده بوده اند شده بود. این تحقیقات نشان میدهد که اسپرم افرادی که از این ژل استفاده کرده اند پر قدرت تر و پر تعداد تر بوده است. همچنین تحقیقات در این خصوص نشان میدهد که استفاده از این ژل موجب افزایش تعداد و قدرت اسپرم ها میگردد.

 

 

فواید ژل رویال برای زنان

در مطالعات محققان ایرانی و انجام آزمایش بر روی موشی های نابالغ به این نتیجه رسیده اند که استفاده از ژل سلطنتی موجب رشد فولیکول های تخمدان و افزایش هرمون های استروئیدی میگردد. همچنین شاید جالب باشد بدانید که محققان روسی در تحقیقاتشان در خصوص این ژل به این نتیجه رسیده اند که استفاده از آن آثار مثبتی بر زنان یائسه و یا زنانی که با اختلالات جنسی مواجه هستند دارند.

 

 

دیگر فواید ژل سلطنتی

  • کاهش علائم یائسگی
  • کاهش اثرات پیری
  • بهبود زخم ها و آثار ضد باکتریایی
  • بهبود روماتیسم
  • بهبود خشکی چشم
  • پیشگیری از پوکی استخوان
  • عوارض درمان سرطان را کم مکند
  • به درمان سرطان کمک میکند
  • تاثیر مثبت بر روی سیستم عصبی (تاثیر بر آلزایمر و پارکینسون)
  • بهبود سیستم قلبی و عروقی
  • تاثیر بر روی فشار خون و کاهش آن
  • ضد دیابت
  • موثر بر درمان ناباروری
  • موثر بر تعدیل سیستم ایمنی بدن

 

دیگر فواید ژل سلطنتی

 

 

منع مصرف ژل رویال و عوارض احتمالی آن

همانطور که خواندید و متوجه شدید این محصول بسیار مفید و پر فایده است اما به جز فواید آن ممکن است این محصول برای افرادی دیگر مضر هم باشد. این محصول را افرادی که سابقه آلرژی و آسم دارد نباید مصرف کنند همچنین زنان باردار و یا شیرده نیز نباید از آن استفاده کنند و در نهایت افرادی که به نیش زنبور حساسیت دارند نباید از آن استفاده کنند.

علائمی که در صورت بروز باید مصرف ژل را قطع نمایند.

  • حالت تهوع و سرگیجه
  • تنگی نفس
  • خارش و یا تورم گلو
  • افت و یا افزایش فشار خون
  • خارش پوست
  • ایجاد التهاب بر روی پوست

 

خرید محصولات مربوطه برای شرکت های دارویی و لوازم آرایشی

با توجه به اینکه در دنیایی زندگی می کنیم که هر لحظه در حال دگرگونی و تغییر می باشد، دنیای داروسازی و تولید لوازم آرایشی و دارویی نیز از این تغییر مستثنا نیست و در کل دنیا تولید از سمت داروها و لوازم آرایشی و بهداشتی شیمیایی به سمت تولید با مواد اولیه طبیعی تغییر مسیر داده است در میان استفاده از مشتقات برگرفته از زنبور عسل از خیلی مواد دیگر پیشرو می باشد که مواد از قبیل بره موم یا همان PROPOLIS یکی از آنها و دیگری موم زنبورعسل یا همان BEESWAX می باشد که برند عسل قریبی آنها را بر اساس کیفیت درجه بندی نموده (A &A+) عرضه می نماید تا مشتریان بتوانند با توجه به نوع مصرف در شرکت های دارویی و لوازم آرایشی استفاده نمایند.

برند قریبی به این مسئله اشراف دارد که هر شخص یا هر سازمانی یا هر شرکتی چه دارویی باشد یا تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی با هر توان مالی که دارند، سعی می کنند بالاترین کیفیت کالا را با اطمینان خاطر خریداری نمایند و هر زمان که نیاز داشته باشند دوباره با مراجعه با همان کیفیت کالا را تهیه نمایند. برند قریبی با توجه با تحقیقات و مطالعاتی که در زمینه تولید و فرآوری، بسته بندی محصولات خود (بره موم، موم، ژل رویال، عسل، گرده گل، حتی عصاره بره موم تولید شده در شرکت های داروسازی گیاهی به صورت فرموله شده با نوع درخواست مشتری) نموده و با مد نظر قرار دادن استانداردهای جهانی FDA محصولات خود را براساس کیفیت درجه بندی کیفیتی نموده تا هم مشتریان با هر توان مالی بتوانند به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایند و از کیفیت آن مطمئن باشند. برند قریبی برای اطمینان از کیفیت، محصولات خود ضمانت نموده تا مهر تاییدی بر کیفیت آن باشد. روی ما برای تامین بره موم تا 8_10 تن در سال، برای ژل رویال تا 50 -80 کیلو گرم در سال، عسل 80 تن در سال، موم 150 تن درسال, گرده گل 10 تن در سال و در نهایت عصاره بره موم به فرمول‌های مورد نیاز با همکاری شرکت داروسازی امکان تحویل به هر میزان که لازم باشد، داریم.

 

جمع بندی

در این محتوا به کاربرد ها و معرفی ژل رویال و کاربرد آن در شرکت های دارویی و لوازم آرایشی صحبت کردیم شما میتوانید این محصول و دیگر محصول های مرتبط همچون عسل با کیفیت و استاندارد را با بهترین کیفیت از سایت ما خریداری نمایید.

 

عسل های با کیفیت و استانداردهای مطابق با استانداردهای جهانی از ما بخواهید

طراحی و توسعه : نونگار پردازش